Перекладач

пʼятниця, 29 березня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

Сьогодні на модулі ми встигли дуже багато. Дуже корисним було обговорення питань, пов'язаних з організацією роботи учнів в проекті - як їх поділити на групи, як навчити планувати свій час, як поставити завдання, щоб полегшити учням формулювання проблем та гіпотез.
Найцікавішим було поставити себе на місце учнів і спробувати створити учнівську роботу. Я спробувала створити блог і вікі-сторінку. В блозі було достатньо важко сформулювати свої думки, як дитина. Якщо у когось є хоч маленька можливість (наприклад, у тренерів ;), прошу прочитати пару дописів і зробити зауваження. Заздалегідь вдячна.
Стосовно вікі. Нарешті я "змирилася" з цією, м'яко кажучи, незвичною системою. Але все одно я бачу там більше недоліків чим переваг. Перевагою, поки що, можу назвати лише те, що там багато проектів зібрано "до купи" і їх легко шукати та проглядати.
Картинка з діяльністю продовжує вимальовуватися, це вже схоже на малюнок кольоровими олівцями, а не на ескіз, як це було на початку. Поки що складно "зацементувати" зв'язку "цілі-стандарти-вимоги програми". Весь час чомусь хочеться "вийти за рамки" :)

PS. Дякую Intel за вдале "навернення" в блогери. Відчуваю, що після тренінгу попіднімаю старі веб-щоденники, які десь бовтаються в мережі, і почну писати, писати, писати...

Немає коментарів:

Дописати коментар