Перекладач

вівторок, 26 березня 2013 р.

Модуль 1. Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме те, що під час навчання важливо поставити перед собою реальні цілі, адже терміни тренінгу обмежені і не треба намагитися охопити "неосяжне".
  В першу чергу я очікую, що тренінги допоможуть мені вдосконалити та ситематизувати власний педагогічний досвід. Крім того, планую ознайомитись з новими, сучасними педагогічними методами та прийомами.
  Хотілося б навчитися залучати учнів до активного процесу навчання, а також ефективно працювати над проектами та оцінювати їх.
   На сьогоднішньому тренігну я ознайомилася з деякими новими для мене інстументами, які допоможуть в моїй педагогічній діяльності. Але мене турбує питання технічного забезпечення навчальних закладів, адже матеріальна база більшості наших шкіл не дозволяє вільно користуватися усіма сучасними можливостями ІКТ.

Немає коментарів:

Дописати коментар