Перекладач

середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме:
- я нарешті визначилася з ключовим питанням та сформулювала тематичні питання проекту (в цьому мені суттєво допомогла робота в парах);
- я познайомилась з формами оцінювання, які дозволять полегшити та урізноманітнити оцінювання в процесі роботи над проектами (особисто для себе я вирішила, що користуватимусь цими формам в навчальному процесі не лише в проектах, а й на звичайних уроках);
- цей модуль допоміг мені створити (хоч і частково) перші документи, які я зможу використати для попереднього оцінювання.
Нарешті в мене почала "вимальовуватись" картинка діяльності учнів та вчителя, але я впевнена, що вона ще не раз буде змінюватись.
Враження після 4 модулів - все дуже цікаво, має право на життя, буду продовжувати, впроваджувати і т.д... але я катастрофічно не встигаю. Додайте годин 5 до доби!  :)



Немає коментарів:

Дописати коментар