Перекладач

середа, 27 березня 2013 р.

Модуль 3. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
- ключові питання дозволяють охопити проект к цілому, "піднятися" над проблемою;
- тематичні питання мають зацікавити учнів, показати їм, що вони можуть "винести" з проекту особисто для себе;
- змістовні питання можуть слугувати для перевірки готовності учнів до даного проекту; також можна залучити учнів до формулювання власних змістовних питань;
- дослідницьке завдання має бути спрямоване на засвоєння суб'єктивно нових знань, розвивати критичне та дослідницьке мислення.
Цей модуль був для мене кориснішим ніж попередні тому, що практичні завдання та ігрові моменти набагато краще дають можливість зрозуміти, що "від тебе хочуть" (цитата, іноді діти говорять саме так).  Я роблю висновок, що з учнями теж бажано проводити якомога більше практичних вправ, які дозволять їм "потримати в руках" проблему перед тим, як вирішувати її.
Проблематичним для мене є, поки що, співставлення цілей, завдань та тем досліджень з навчальними програмами та державними вимогами, адже я вчитель старшої школи і ніколи не мала справи з молодшими школярами.З цієї ж причини мені поки що складно зорієнтуватися у виборі дослідницького завдання. Маю надію, що колеги та тренери мені в цьому допоможуть :)



1 коментар:

  1. маю де-які подібні проблеми; теж сподіваюся на допомогу аудиторії в де-яких питаннях.

    ВідповістиВидалити