Перекладач

понеділок, 1 квітня 2013 р.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
- потрібно давати учням більше свободи у виборі засобів виконання завдань, представлення результатів;
- необхідно вчити учнів ставити проблему, думати над запитаннями;
- створювати проблемні ситуації;
- враховувати особливості сприйняття матеріалу, типи множинного інтелекту тощо
Модуль був корисним тим, що знову заставив задуматись над системою моєї роботи, проаналізувати її. Дуже сподобалась форма контролю системи диференціації (чи якось так :), де крім того, що я перевірила себе, ще й отримала купу ідей стосовно диференціації.
Диференціація дозволить підвищити самооцінку учнів, виховувати у них впевненість в своїх силах, адже навіть учень, який не вміє гарно рахувати (читати, писати) може мати якісь особливі "таланти", про які, можливо, ніхто і не здогадувався.

Черговий висновок. Цей тренінг - неначе секта :)  Спочатку ти не хочеш, тобі важко, боїшся не встигнути... Потім тебе "затягує", хочеться отримати більше і більше, а найголовніше, поділитися отриманим з іншими.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар